Jumalaiset VAPAAPÄIVÄT töistä !!!
Aivan tajuton draivi päällä. Viimeiset kolme päivää olen vain miettinyt, mitä pitää tehdä vielä..
Onko kaikkiin biiseihin sopiva kertosäe? Onko c-osa välttämätön ? Puuh...Lääh...

Mutta kun kolme päivää laulaa melkein putkeen, voin sanoa, että päässä alkaa humisemaan. Siihen pikku vinkki: kannattaa juoda kahvia ja käydä suihkussa.  Sen jälkeen on kuin uudesti syntynyt ja voi taas..niin...laulaa... =D

Uniinikin on alkanut tulemaan jo tämä projekti. Mutta ei se haittaa. Monia ideoita olen unimaailmasta saanut sekä live-esitystä ajatellen että noin ihan sanoituksiinkin. Viime päivinä olen kyllä myös törmännyt ihan hereillä ollessanikin mielenkiintoisiin ihmisiin ja saanut jonkinlaista varmistusta uusilta tuttavuuksilta, että taidan tosiaan olla oikealla tiellä kun tätä teen.

Nyt olen siis NIIN täpinöissäni tästä,että tuntuu, että halkean.

Bändin nimen olen myös varmistanut. Olemme keikkaillessa KirsiMarie & GruuB.
Sellasen poppoon nimen kehittelin tuossa yhtenä päivänä.
GruuB. enklantia. melkein. =)

En voi muuta sanoa kuin että kovan työn jälkeen Flow-tilan kokeminen on odotettavissa.
Ja keikkaa tulossa.. mieti nyt itse miltä tuntuisi jos tietäisit että paras päiväsi on tuloillaan? Ja pian.

-KirsiMarie-