Olin viime maanantaina reissaamassa Turussa. Olin yhdessä Paavon kanssa varsin mielenkiintoisessa musiikkialan seminaarissa, josta heräsi jälleen uusia ajatuksia musiikista. Tajusin todella sen, miten musiikki vaikuttaa elämääni. Musiikkia kuuntelemalla saan niin paljon energiaa ja tietyllä tavalla parannan siinä samalla omaa elämänlaatuani. Jännä juttu.

Musiikin kuuntelu kuitenkin eroaa sen tekemisestä.
Oman musiikin tekemiseen liittyy aina se omien ideoiden kokeileminen ja ajatustensa välittäminen. Ja siinä se suurin pelko minulla on ollutkin. Kun tietää, millaisen lopputuloksen haluaa kunkin biisin kohdalla niin mitä jos se sama tunne ei välitykään kuulijalle?
Nyt olen kuitenkin päässyt vihdoin siihen tilaan, mitä olen odottanut.

Tämä on minun juttuni. Piste.
Tästä ei tarvitse pitää. Piste.
Saan tästä hyvän olon ja sisältöä elämääni. Piste.

17.5 Nokialla onkin ensimmäinen live- esiintyminen. =)
Pienimuotoinen, yksityinen tilaisuus jossa takuulla rentoa ja mukavaa porukkaa.
Vedetään akustisesti pelkän pianon ja kitaran turvin muutama kappale.

-KirsiMarie-